۱۰ مورد از حادثه سازترین تخلفات رانندگی| رانندگی با عینک برای چه کسانی اجباری است؟ پسر جوان به جنایتش اعتراف کرد| خفه کردن پدر با کمربند و چاقو زدن به او جزئیات قتل هولناک زن صیغه‌ای به دست نگهبان شب در مشهد سرنوشت باورنکردنی جوان کارتن خواب مشهدی| پدر و مادرم پزشک هستند برخورد ۲ خودرو در جاده مشهد - نیشابور یک فوتی و پنج مصدوم در پی داشت (۱۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار: مرگ‌ومیر بیماری هاری به مرز خطر رسیده است انتقال پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران (۱۳ تیر ۱۴۰۳) خروج حدود ۶۰ درصد حجاج ایرانی از مکه (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سازمان غذا و دارو هشدار داد: خطر ابتلا به سرطان به علت برنزه کردن پوست یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در مشهد+تصاویر (۱۳ تیرماه ۱۴۰۳) آیا مصرف مکمل‌های غذایی تاثیری در پیشگیری یا بهبود علائم تب دانگی دارد؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد چرا دستکاری جوش‌های «مثلث خطر» صورت ممکن است به قیمت جانمان تمام شود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کارگاه صنایع دستی در تربت حیدریه ماسک تولید می‌کند

  • کد خبر: ۲۳۰۳۷
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
کارگاه صنایع دستی در تربت حیدریه ماسک تولید می‌کند
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت‌حیدریه گفت: هنرمند صنایع دستی این شهرستان کارگاه کاربافی و ابریشم بافی خود را به صورت موقت به کارگاه تولیدی ماسک بهداشتی تغییر فعالیت داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی محمدی  افزود: مریم رمضانی هنرمند و مربی شاخص حوزه صنایع دستی تربت حیدریه است که در حوزه ابریشم بافی، فرت‌بافی و ... فعال است و هم‌زمان با معضلات و مشکلاتی که ویروس کرونا برای هموطنان بخصوص در زمینه کمبود ماسک بوجود آمد با احساس تکلیف، کارگاه تولید صنایع‌دستی خود را به تولید ماسک بهداشتی با نظارت دانشگاه علوم پزشکی اختصاص داد.


او ادامه داد: این هنرمند صنایع دستی به همراه همسر، فرزند و با همکاری ۲۲ نفر از بانوان روستائی فدرد که در کارگاه فعال بودند، روزانه تعداد ۴ هزار ماسک تولید و بسته بندی می‌کند.

 
محمدی تصریح کرد: ماسک‌های بسته بندی شده مطابق استاندارد دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بوده و در اختیار معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه قرار می‌گیرد و سپس با هماهنگی آن‌ها در داروخانه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.


هم چنین مریم رمضانی هنرمند صنایع دستی و مدیرعامل شرکت تعاونی تلاشگران تربت حیدریه و از کارآفرینان برتر و معین اقتصادی در روستای فدرد در این باره گفت: «آن‌چه در توان دارم به‌خاطر کمک به هم‌نوعان از هیچ کوششی فرو گذار نخواهم کرد.


او ادامه داد: درحال حاضر تنها کمکی که بر می‌آید تولید ماسک پزشکی مورد نیاز همشهریان است که با تغییر خط تولید کارگاه دست بافته‌های ابریشمی خود از تاریخ ۱۵ اسفند ماه برای ساخت ماسک‌های بهداشتی اقدام کرده‌ام.


گفتی است: گفتنی است: شهرستان تربت حیدریه در فاصله حدود ۱۴۰ کیلومتری از مشهد مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد و دارای ۳۲۰ جاذبه گردشگری است و ۵۲ اثر تاریخی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->